<![CDATA[Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței]]> http://www.consumator.gov.md/ 14.12.2018 ro http://www.consumator.gov.md/ Copyright (c) 2018 http://www.consumator.gov.md/Consumatorii sunt informați despre importanța etichetei energetice a electrocasnicelor <![CDATA[Consumatorii sunt informați despre importanța etichetei energetice a electrocasnicelor // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2236&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Consumatorii-sunt-informati-despre-importanta-etichetei-energetice-a-electrocasnicelor/ Astăzi, 12 decembrie 2018, Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei împreună cu Agenţia pentru Eficienţă Energetică, au dat startul Campaniei "Alege inteligent! Economiseşte energie şi bani!". Campania are drept scop informarea cetățenilor în legătură cu beneficiile procurării electrocasnicelor în baza etichetei energetice Evenimentul s-a derulat prin efectuarea vizitelor la mai multe magazine din Chişinău, specializate în comerţul aparatelor de uz casnic. Specialiştii ambelor instituţii au informat cumpărătorii despre necesitatea procurării aparatelor de uz casnic în funcţie de gradul de eficienţă energetică pe care îl au.]]> 12.12.2018 16:01 Inspectorii APCSP s-au întrunit în cadrul unui atelier de lucru la Soroca și Florești <![CDATA[Inspectorii APCSP s-au întrunit în cadrul unui atelier de lucru la Soroca și Florești // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2235&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Inspectorii-APCSP-s-au-intrunit-in-cadrul-unui-atelier-de-lucru-la-Soroca-i-Floreti/ Reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) s-au întrunit în cadrul unor ateliere împreună cu reprezentanții mediului de afaceri, tineri liceeni, precum și reprezentanții Consiliului Raional Florești pentru a discuta aspecte importante ce țin de protecția drepturilor consumatorilor, organizarea și desfășurarea activității de întreprinzător, precum și comerțul electronic sigur în cadrul erei digitale.]]> 11.12.2018 11:53 Vizite de consultanță în centre comerciale în perioada sărbătorilor de iarnă <![CDATA[Vizite de consultanță în centre comerciale în perioada sărbătorilor de iarnă // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2233&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Vizite-de-consultanta-in-centre-comerciale-in-perioada-sarbatorilor-de-iarna/ În contextul intensificării comerțului din piețe și centre comerciale în perioada sărbătorilor de iarnă, inspectorii Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței realizează vizite de consultanță în mai multe puncte comerciale din capitală. Astfel, în urma supravegherii acestor centre comerciale, specialiștii au constatat unele nereguli în procesul de comercializare a mărfii, și anume: lipsa pe unele etichete a informației în limba de stat, lipsa Registrului de reclamații, promoții pentru consumatori afișate incorect.]]> 10.12.2018 14:54 Sezon rece, încălțăminte necalitativă pentru iarnă <![CDATA[Sezon rece, încălțăminte necalitativă pentru iarnă // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2229&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Sezon-rece-incaltaminte-necalitativa-pentru-iarna/ În sezonul rece al anului, în cadrul APCSP au fost examinate numeroase petiții ce țin de calitatea încălțămintei (4 petiții), dar și calitatea vestimentației din acest sezon (geacă necalitativă).]]> 10.12.2018 10:20 Instalații de încălzire cu reclamații <![CDATA[Instalații de încălzire cu reclamații // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2222&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Instalatii-de-incalzire-cu-reclamatii/ Pe parcursul săptămânii 26-30 noiembrie, reprezentanții Cancelariei APCSP au înregistrat peste 30 de petiții. Petiționarii s-au expus asupra produselor nesatisfăcătoare procurate. Odată cu răcirea temperaturii din termometre, aceștia s-au arătat nemulțumiți de funcționalitatea unui cazan de gaz și a unui termostat necalitativ achiziționat pentru o centrală termică, împiedicând consumatorul să regleze temperatura dorită a camerei. În aceste cazuri, consumatorii au solicitat reparația produselor sau înlocuirea acestora cu bunuri de calitate corespunzătoare.]]> 04.12.2018 16:36 Conflict la procurarea unui abonament pentru ziar <![CDATA[Conflict la procurarea unui abonament pentru ziar // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2204&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Conflict-la-procurarea-unui-abonament-pentru-ziar/ Moldovenii utilizează pe larg mijloacele de informare și comunicare. Aceștia au procurat recent mai multe notebook-uri (3) și telefoane (2), dar produsele au fost identificate a fi neconforme, consumatorii cerându-și dreptul de a remedia orice problemă apărută.]]> 19.11.2018 11:00 APCSP în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor" <![CDATA[APCSP în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor" // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2202&t=/Presa/Comunicate-de-presa/APCSP-in-cadrul-Atelierului-de-lucru-Jean-Monnet-Comertul-electronic-i-protectia-consumatorilor/ 15.11.2018 16:22 Reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) în vizită de lucru la sediul APCSP <![CDATA[Reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) în vizită de lucru la sediul APCSP // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2198&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Reprezentantul-Comisariatului-Regional-pentru-Protectia-Consumatorilor-Iai-in-vizita-de-lucru-la-sediul-APCSP/ Directorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, Dl. Iurie Eremia, a participat astăzi, 14 noiembrie, la o întrevedere cu reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Dl.Teodor Cristian Hâncu.]]> 14.11.2018 16:04 Invitație în cadrul workshopului: "COMERȚUL ELECTRONIC ȘI PROTECȚIA CONSUMATORILOR" <![CDATA[Invitație în cadrul workshopului: "COMERȚUL ELECTRONIC ȘI PROTECȚIA CONSUMATORILOR" // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2197&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Invitatie-in-cadrul-workshopului-COMERUL-ELECTRONIC-I-PROTECIA-CONSUMATORILOR/ Stimați jurnaliști, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) vă invită să participați în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor". Workshopul este susținut de proiectul UE - Catedra Jean Monnet în cadrul politicilor UE de protecție a intereselor economice ale consumatorilor (EU4CONS), și abordează domeniul comerțului electronic și reglementările legale și instituționale ale acestuia în Republica Moldova.]]> 14.11.2018 13:11 Dispozitive moderne, dar necalitative <![CDATA[Dispozitive moderne, dar necalitative // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2195&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Dispozitive-moderne-dar-necalitative/ Cetățenii moldoveni achiționează produse dintre cele mai moderne, însă nu întotdeauna se dovedesc a fi calitative. Recent, o consumatoare a procurat pentru copilul său un ceas Wonlex, menit să localizeze copilul și să afișeze poziția acestuia pe telefonul parinților în Google maps. O altă doamnă a achiziționat dintr-un punct comercial din Chișinău o brățară pentru măsurarea ritmului cardiac și al tensiunii arteriale. Din motivul necorespunderii acestora cu parametrii de calitate al produselor, consumatoarele au înaintat reclamații către APCSP prin intermediul căreia acestea își solicită drepturile de a remedia problemele apărute, înlocui sau cere restituirea contravalorii produsului.]]> 12.11.2018 11:33 "Măsoară corect și garantează calitate" <![CDATA["Măsoară corect și garantează calitate" // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2193&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Masoara-corect-i-garanteaza-calitate/ Inspectorii Direcției control metrologic din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței desfășoară Campania de informare cu genericul: "Măsoară corect și garantează cantitatea", care are ca scop asigurarea cantității produselor preambalate prin utilizarea corectă a mijloacelor de măsurare. Inspectorii au vizitat unitățile de producere ale companiei "JLK" , "Nefis" și "Supraten" unde au fost efectuate măsurări al produselor lactate precum și de patiserie.]]> 08.11.2018 15:16 Nemulțumiți de prestarea serviciilor bancare <![CDATA[Nemulțumiți de prestarea serviciilor bancare // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2185&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Nemultumiti-de-prestarea-serviciilor-bancare/ Recent, câțiva consumatori s-au arătat indignați de prestarea serviciilor bancare în cadrul a două bănci comerciale din capitală. Consumatorii au beneficiat de executarea unui transfer bancar din străinătate, care din neglijența angajaților, nu au reușit să ridice suma bănească primită, precum și reclamarea de către un consumator a perceperii ilegale a reprezentanților băncii a unei taxe pentru serviciile gospodărești comunale.]]> 05.11.2018 15:12 Vin compromis din cauza butoiului de inox recent procurat <![CDATA[Vin compromis din cauza butoiului de inox recent procurat // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2184&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Vin-compromis-din-cauza-butoiului-de-inox-recent-procurat/ În cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a fost înregistrată recent o petiție de la un consumator din sudul Moldovei, care a procurat de la un agent economic un butoi din inox. La exploatarea produsului industrial, consumatorul a constatat că vinul produs s-a oxidat, ceea ce l-a determinat să solicite comerciantului prin intermediul Agenției contravaloarea produsului. Ulterior prin efectuarea unei expertize independente se va demonstra dacă paguba adusă consumatorului este cauzată de producerea necalitativă a butoiului (neutilizarea gazului inert la sudare)]]> 30.10.2018 11:39 Reprezentanții APCSP au desfășurat un workshop despre responsabilitățile agenților economici față de consumatori în cadrul comerțului electronic <![CDATA[Reprezentanții APCSP au desfășurat un workshop despre responsabilitățile agenților economici față de consumatori în cadrul comerțului electronic // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2182&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Reprezentantii-APCSP-au-desfaurat-un-workshop-despre-responsabilitatile-agentilor-economici-fata-de-consumatori-in-cadrul-comertului-electronic/ Astăzi, 25 octombrie curent, reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) s-au reunit în cadrul unui workshop împreună cu reprezentanții mediului de afaceri, pentru a dezbate cele mai importante aspecte cu referire la protecția consumatorilor în cadrul comerțului electronic.]]> 25.10.2018 15:30 Se anunță concurs pentru asistarea APCSP în elaborarea Programului de Dezvoltare Strategică pentru anii 2019-2021, în cadrul Proiectului "Consilierea Guvernului Republicii Moldova în politici economice" <![CDATA[Se anunță concurs pentru asistarea APCSP în elaborarea Programului de Dezvoltare Strategică pentru anii 2019-2021, în cadrul Proiectului "Consilierea Guvernului Republicii Moldova în politici economice" // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2181&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Se-anunta-concurs-pentru-asistarea-APCSP-in-elaborarea-Programului-de-Dezvoltare-Strategica-pentru-anii-2019-2021-in-cadrul-Proiectului-Consilierea-Guvernului-Republicii-Moldova-in-politici-economice/         ]]> 24.10.2018 16:08 Invitație la workshopul: "RESPONSABILITĂȚI FAȚĂ DE CONSUMATOR ÎN CADRUL COMERȚULUI ELECTRONIC" <![CDATA[Invitație la workshopul: "RESPONSABILITĂȚI FAȚĂ DE CONSUMATOR ÎN CADRUL COMERȚULUI ELECTRONIC" // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2180&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Invitatie-la-workshopul-RESPONSABILITAI-FAA-DE-CONSUMATOR-IN-CADRUL-COMERULUI-ELECTRONIC/ Stimați jurnaliști, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) vă invită să participați la lansarea CAMPANIEI NAȚIONALE ÎN DOMENIUL SIGURANȚEI COMERȚULUI ELECTRONIC: „Cumpără isteț și sigur de acasă". Evenimentul de deschidere se va desfăşura cu organizarea unei mese rotunde cu genericul ]]> 24.10.2018 09:25 Anunț către reprezentanții agențiilor de turism din R.M <![CDATA[Anunț către reprezentanții agențiilor de turism din R.M // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2183&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Anunt-catre-reprezentantii-agentiilor-de-turism-din-RM/ În conformitate cu Legea Nr. 352 din  24.11.2006 cu privire la organizarea şi desfăşurarea activităţii turistice în Republica Moldova  informăm reprezentanții agențiilor de turism  să prezinte Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței dări de seamă trimestriale privind utilizarea formularelor voucherelor turistice. Data limită: 25 ]]> 23.10.2018 10:29 SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR <![CDATA[SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2177&t=/Presa/Comunicate-de-presa/SINTEZA-SAPTAMANALA-A-RECLAMAIILOR/ În contextul utilizării pe larg, în prezent, a dispozitivelor digitale de către consumatori, în adresa APCSP au fost direcționate numeroase reclamații privind calitatea neconformă a telefoanelor mobile procurate, precum și a serviciilor necorespunzătoare de reparație a acestora (servicii GSM- 6 petiții). Dat fiind acest fapt, consumatorii trebuie să țină cont de faptul solicitării calității din partea subiectului economic, precum și respectarea legislației privind reparația produsului în cadrul unei perioade de timp rezonabile, care să nu depășească 14 zile calendaristice de la data în care consumatorul a adus cunoștință vânzătorului neconformitatea produsului. Termenul se poate prelungi numai cu acordul consumatorului și este stipulat în contract.]]> 22.10.2018 15:25 Dăm start Campaniei "Spune NU- produselor contrafăcute! <![CDATA[Dăm start Campaniei "Spune NU- produselor contrafăcute! // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2176&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Dam-start-Campaniei-Spune-NU-produselor-contrafacute/ 22.10.2018 13:42 Ședință de lucru a reprezentanților APCSP cu Organizația Națională de Protecție a Consumatorilor din România <![CDATA[Ședință de lucru a reprezentanților APCSP cu Organizația Națională de Protecție a Consumatorilor din România // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2175&t=/Presa/Comunicate-de-presa/edinta-de-lucru-a-reprezentantilor-APCSP-cu-Organizatia-Nationala-de-Protectie-a-Consumatorilor-din-Romania/ În perioada 19-20 octombrie, o delegație din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, precum și a Centrului Național pentru Protecția Intereselor Economice ale Consumatorilor vor participa la o vizită de lucru împreună cu Organizația Națională de Protecție a Consumatorilor "InfoCons"din România. Prima întâlnire între reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și Dl. președinte al "InfoCons", Sorin Mierlea a avut loc în această dimineață astăzi, 19 octombrie curent.]]> 19.10.2018 16:29 SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR <![CDATA[SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2168&t=/Presa/Comunicate-de-presa/SINTEZA-SAPTAMANALA-A-RECLAMAIILOR/ Consumatorii din Republica Moldova se plâng tot mai mult pe calitatea serviciilor de reparație auto, recent fiind înregistrate o serie de petiții, în care beneficiarii acestor servicii au rămas nemulțumiți de reparația automobilelor acestora. ]]> 15.10.2018 09:28 ATENȚIE, TAXIMETRIȘTI FALȘI! <![CDATA[ATENȚIE, TAXIMETRIȘTI FALȘI! // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2167&t=/Presa/Comunicate-de-presa/ATENIE-TAXIMETRITI-FALI/ Stimați consumatori, în cadrul Agenției crește zilnic numărul reclamațiilor cu privire la serviciile de taxi neconforme, care sunt oferite prin intermediul platformelor mobile. Cum se întâmplă totul??? Consumatorii fac comandă de o mașină de taxi pe aplicațiile mobile. La preluarea comenzii, poate veni o mașină "obișnuită", ce nu poate fi considerat drept serviciu legal de taxi.]]> 12.10.2018 13:47 Reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au participat în cadrul celei de-a 17-a ediţii a Zilei Naţionale a Vinului <![CDATA[Reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au participat în cadrul celei de-a 17-a ediţii a Zilei Naţionale a Vinului // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2164&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Reprezentantii-Agentiei-pentru-Protectia-Consumatorilor-i-Supravegherea-Pietei-au-participat-in-cadrul-celei-de-a-17-a-editii-a-Zilei-Nationale-a-Vinului/ 08.10.2018 16:05 SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR <![CDATA[SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2162&t=/Presa/Comunicate-de-presa/SINTEZA-SAPTAMANALA-A-RECLAMAIILOR/ În perioada 1-5 octombrie în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit 26 de sesizări de la consumatori. Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Astfel, aceștia au solicitat alimentarea calitativă a automobilelor cu produse petroliere, motivând necorespunderea alimentării din punct de vedere cantitativ și calitativ a benzinei (2 reclamații).]]> 08.10.2018 13:39 SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR <![CDATA[SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2159&t=/Presa/Comunicate-de-presa/SINTEZA-SAPTAMANALA-A-RECLAMAIILOR/ Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a primit recent noi sesizări cu privire la serviciile turistice prestate. Astfel numai pentru primul semestru al anului curent, reclamațiile depuse de consumatori în urma prestării necalitative sau neprestarea acestor servicii au constituit 55 de petiții. ]]> 01.10.2018 10:41 SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR <![CDATA[SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2152&t=/Presa/Comunicate-de-presa/SINTEZA-SAPTAMANALA-A-RECLAMAIILOR/ Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, recent a înregistrat spre examinare numeroase reclamații în vederea prestării necorespunzătoare a serviciilor de taxi în regim online. Astfel, un pasager nemulțumit de lipsa automobilelor disponibile spre deservire a depus 8 petiții concomitent, solicitând redresarea situației privind prestarea acestui serviciu.]]> 24.09.2018 10:56 Reprezentanții APCSP au participat la un curs de instruire din cadrul proiectului „Suport pentru cadrul infrastructurii calității în contextul DCFTA în Republica Moldova" <![CDATA[Reprezentanții APCSP au participat la un curs de instruire din cadrul proiectului „Suport pentru cadrul infrastructurii calității în contextul DCFTA în Republica Moldova" // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2158&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Reprezentantii-APCSP-au-participat-la-un-curs-de-instruire-din-cadrul-proiectului-Suport-pentru-cadrul-infrastructurii-calitatii-in-contextul-DCFTA-in-Republica-Moldova/ În perioada 11-18 septembrie curent, reprezentanții APCSP au participat la un curs de instruire organizat în cadrul proiectului „Suport pentru cadrul infrastructurii calității în contextul DCFTA în Republica Moldova", lansat de Uniunea Europeană pe 02.02.2018, unul dintre beneficiarii căruia este și Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.]]> 18.09.2018 16:49 SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR <![CDATA[SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2145&t=/Presa/Comunicate-de-presa/SINTEZA-SAPTAMANALA-A-RECLAMAIILOR/ În perioada 10-14 septembrie, autoritatea abilitată cu funcții de protecție a drepturilor consumatorilor a înregistrat o serie de petiții privind utilizarea practicilor comerciale înșelătoare, consumatorii declarându-se a fi mințiți la prestarea serviciilor unei școli auto, la neoferirea unui premiu de 500 lei cadou, câștig ce trebuia oferit prin intermediul unei promoții, precum și obligarea consumatorului de a achita un produs, care a fost deteriorat în magazin (un pahar).]]> 17.09.2018 09:57 Demararea Campaniei de informare: "Salariatul informat este bine protejat, continuă!" <![CDATA[ Demararea Campaniei de informare: "Salariatul informat este bine protejat, continuă!" // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2140&t=/Presa/Comunicate-de-presa/Demararea-Campaniei-de-informare-Salariatul-informat-este-bine-protejat-continua/ În contextul în care securitatea și sănătatea în muncă reprezintă unul dintre domeniile cele mai dezvoltate ale politicii Uniunii Europene referitoare la ocuparea forței de muncă și a mediului de afaceri, inspectorii APCSP demarează activități de consultanță în întreprinderilor, piețe comerciale și magazinelor industriale. Astfel, în luna august a anului curent, reprezentanții APCSP au desfășurat 34 vizite de consultanță, fiind informați 34 de agenți economici și 697 de angajați.]]> 10.09.2018 14:09 SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR <![CDATA[SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR // Comunicate de presă]]> http://www.consumator.gov.md/libview.php?l=ro&idc=46&id=2139&t=/Presa/Comunicate-de-presa/SINTEZA-SAPTAMANALA-A-RECLAMAIILOR/ Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), în perioada 3 - 8 septembrie, a fost sesizată de numeroși consumatori privind calitatea prestării diferitor servicii și produse. O problemă, care a constituit motiv pentru depunerea unei reclamații a fost neprestarea corespunzătoare a serviciilor de curierat și expediere a coletelor, consumatorii rămânând nemulțumiți în 3 dintre cazuri.]]> 10.09.2018 09:52