print
Bani restituiți pentru un robinet electric neconform
28.02.2019
310 Accesări

La Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței s-a adresat o consumatoare din capitală care a reclamat că din cele două robinete electrice procurate, unul este defect, făcând scurt circuit la conectarea în priză.

La adresarea consumatorul către agentul economic, cu pretențiile de rigoare, nu au soluționat cazul. Magazinul i-a oferit clientului un Act de constatare, eliberat de centrul de deservire tehnică propriu, specificând că produsul funcționează conform instrucțiunii.

În culmea nemulțumirii, consumatorul a mai depus o reclamație, în formă scrisă la magazinul unde a fost procurat produsul cu solicitarea restituirii contravalorii, însă timp de o lună nu a primit nici un răspuns de la agentul economic.

Agentul economic vizat nu a reușit să se încadreze în termenul legal de 14 zile calendaristice pentru a satisface pretențiile consumatorului. Drept urmare, doamna a înaintat o reclamație către Agenție.

După intervenția Agenției, prin aplicarea procedurilor legale de examinare a petițiilor, agentul economic a restituit consumatoarei contravaloare produsului cu defect, în mărime de 1094,00 lei.

De reținut! Doar o expertiză tehnică, efectuată de o terță parte competentă în domeniu, abilitată în conformitate cu legea, poate constata starea reală al produsului și conformitatea acestuia la cerințele prescrise sau declarate.

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2019 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.