vezi mai mult

APCSP în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor"
  
 
Reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) în vizită de lucru la sediul APCSP
  
 
Invitație în cadrul workshopului: "COMERȚUL ELECTRONIC ȘI PROTECȚIA CONSUMATORILOR"
  
 
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă » Nemulțumiți de prestarea serviciilor bancare

Nemulțumiți de prestarea serviciilor bancare  

05.11.2018
  174 Accesări  

Recent, câțiva consumatori s-au arătat indignați de prestarea serviciilor bancare în cadrul a două bănci comerciale din capitală. Consumatorii au beneficiat de executarea unui transfer bancar din străinătate, care din neglijența angajaților, nu au reușit să ridice suma bănească primită, precum și reclamarea de către un consumator a perceperii ilegale a reprezentanților băncii a unei taxe pentru serviciile gospodărești comunale.

Beneficiarii de servicii s-au plâns și pe executarea lucrărilor de reparație necalitative în cazul unui telefon mobil,televizor, frigider, automobil, dar și prestarea serviciilor în cadrul unei săli de sport, servicii de printare și copertare, înșelarea volumului la combustibil, serviciu hotelier, serviciu necorespunzător de transport.

Bunurile solicitate a fi restituite agenților economici țin de dulap cu defecte, maiou de marcă necalitativ, cămașă necorespunzătoare pentru barbați etc.

În perioda 29 octombrie-2 noiembrie, cetățenii Republicii Moldova au înaintat în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței- 43 de reclamații.

Apelurile telefonice înregistrate la Linia Fierbinte a Consumatorului  a însumat 134 de consultații.

 

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă » Nemulțumiți de prestarea serviciilor bancare
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1748852 |  ieri: 1783 |  azi: 1059 |  online: 37   actualizat la: 16.11.2018
Creat de Brand.md