Prima   »  Cazuri de succes » Termen de livrare depășit pentru un laptop comandat din S.U.A

Termen de livrare depășit pentru un laptop comandat din S.U.A  

04.07.2018
  354 Accesări  

În contextul evoluției domeniul tehnologiei informaționale pe plan mondial, ce a condus la intensificarea comerțului electronic, un consumator din Chișinău a efectuat  o comandă de un produs prin intermediul unui site internațional cunoscut pe piața comerțului online. Acesta a comandat un laptop de model  HP 15-g123ds în valoare de cca 2500 lei. Produsul comandat din Statele Unite ale Americii trebuia să ajungă la consumator printr-o companie intermediară din Republica Moldova, care presta servicii de livrare a mărfii. Potrivit agentului economic, laptopul urma să fie livrat în termen de 2 săptămâni de la efectuarea comenzii de pe site. Spre ghinionul consumatorului,  bunul nu avea să fie livrat nici peste o lună, timp în care utilizatorul de servicii a contactat agentul economic fără să primească vre-un răspuns.

Pagina web a companiei din Republica Moldova era nefuncțională, motiv pentru care consumatorul a decis să se adreseze către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pentru a-și revendica drepturile. În rezultatul implicării Agenției în cadrul situației de conflict dintre consumator și agent economic, conflictul a fost mediat pe cale amiabilă, consumatorului fiindu-i livrat produsul sus menționat.

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » Termen de livrare depășit pentru un laptop comandat din S.U.A
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1748798 |  ieri: 1783 |  azi: 1006 |  online: 70   actualizat la: 16.11.2018
Creat de Brand.md