vezi mai mult

Și-a cerut depturile pentru "minus" o zi de vacanță
  
 
 
 
Prima   »  Cazuri de succes » Și-a procurat un laptop, însă CULMEA, acesta s-a dovedit a fi defect

Și-a procurat un laptop, însă CULMEA, acesta s-a dovedit a fi defect  

29.05.2018
  226 Accesări  

Consumatorii din Republica Moldova știu cum să-și revendice drepturile atunci când acestea le sunt încălcate. O femeie din orașul Sângerei, de exemplu, a procurat recent un laptop de model ASUS Vivobook S 510 în valoare de cca 12 000 lei. Pentru utilizarea eficientă a dispozitivului, consumatoarea a apelat la același agent economic și pentru instalarea sistemului de operare Windows. În urma achitării acestor servicii, la doar câteva zile după exploatarea notebook-ului, pe ecran au apărut pete de culoare galbenă, iar sunetul  difuzorului  s-a constatat a fi necalitativ.

Adresându-se în mod repetat la agentul economic, care i-a vândut produsul, consumatoarea nu a obținut niciun răspuns cu privire la remedierea problemei. Acest fapt, a determinat femeia să-și ceară  drepturile în cadrul instituției abilitate cu funcții de protectie a drepturilor consumatorilor, solicitând restituirea contravalorii pentru bunul procurat. Prin intervenția Agenției  pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței,  situația de conflict a fost mediată, consumatoarei fiindu-i reterurnat costul mărfii  de 11,758 lei.

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » Și-a procurat un laptop, însă CULMEA, acesta s-a dovedit a fi defect
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1596621 |  ieri: 660 |  azi: 556 |  online: 24   actualizat la: 21.06.2018
Creat de Brand.md