Prima   »  Cazuri de succes » În urma intervenției Agenției, consumatorului i-a fost înlocuită bijuteria de aur

În urma intervenției Agenției, consumatorului i-a fost înlocuită bijuteria de aur  

07.09.2017
  434 Accesări  

Recent, un consumator din or. Chișinău a apelat la serviciul de reparație prestat de un întreprinzător specializat în repararea și restaurarea bijuteriilor din metale prețioase. Consumatorul avea o pandantiv din aur defect pe care l-a înmînat restauratorului. Conform înțelegerii, consumatorul a revenit în 30 min pentru a prelua pandantivul reparat, dar mare i-a fost mirarea atunci cînd a primit un alt pandantiv mai mic. Restauratorul a negat faptul că i-ar fi întors altă bijuterie, iar consumatorul a chemat poliția. Polițistul a  întocmit un Proces-verbal de constatare și l-a remis împreună cu reclamația consumatorului, către Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Ca urmare a intervenției inspectorului Agenției, consumatorului i-a fost înlocuit pandantivul cu unul nou, asemănător propriului pandantiv.

Atenție! Conform Anexei la Legea 105 privind protecția consumatorilor articolele de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite) sunt produse nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar.

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » În urma intervenției Agenției, consumatorului i-a fost înlocuită bijuteria de aur
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1313645 |  ieri: 1165 |  azi: 134 |  online: 2   actualizat la: 21.11.2017
Creat de Brand.md