Prima   »  Cazuri de succes » Bani restituiți pentru comision bancar exagerat

Bani restituiți pentru comision bancar exagerat  

04.09.2017
  367 Accesări  

Un consumator a apelat call centrul unei bănci comerciale pentru a primi informații referitor la recepționarea unui transfer bănesc din România. Operatorul i-a propus două opțiuni de ridicare a banilor: în numerar cu aplicarea comisionului de 6% sau prin transfer la un cont de card, cu aplicarea comisionului de 0,8%. Consumatorul a optat pentru transferul la un cont de card și s-a apropiat la una din filialele băncii în vederea depunerii unei cereri în acest sens. A completat cererea, iar după o așteptare de 1h și 20 min, colaboratorul băncii a anunțat consumatorul ca operațiunea de transfer pe contul de card nu poate fi efectuată și i-a perfectat documentele necesare pentru eliberarea numerarului cu aplicarea comisionului de 6%.

La ieșirea din filiala băncii, consumatorul a făcut o înscriere în în Registrul de reclamații, unde a descris situația. În termen de 14 zile, consumatorul a revenit și a verificat rubrica „Măsuri întreprinse de către administrația unității”, care nu era completată.

Astfel, consumatorul a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor, iar urmare a intervenției Agenției, consumatorului i-au fost restituită suma excesivă a comisionului încasat.

 

Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți contacta la TELEFONUL CONSUMATORULUI 022-74-14-64 sau la adresa, mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsandri 78, etajul 1.

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » Bani restituiți pentru comision bancar exagerat
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1313645 |  ieri: 1165 |  azi: 134 |  online: 2   actualizat la: 21.11.2017
Creat de Brand.md