vezi mai mult

7 Sfaturi pentru a evita problema procurării sau reparării telefonului mobil
  
 
7 Sfaturi de care trebuie să țineți cont la alegerea îmbrăcămintei pentru școală
  
 
7 Sfaturi utile atunci când mergi la un centru de deservire auto. Iată ce trebuie să știi despre reparația automobilului tău!
  
 
Prima   »  7 Sfaturi utile pentru consumatori » Sfaturi privind rezervările timpurii pentru vacanțe

Sfaturi privind rezervările timpurii pentru vacanțe  

30.03.2018
  308 Accesări  

În timpul apropiat expiră perioada rezervărilor timpurii pentru vacanțele planificate. Specificul rezervărilor timpurii constă în achiziționarea pachetelor turistice din timp, la un preț redus cu 20-40%, cu beneficierea de serviciile turistice ulterior, în perioada estivală. În acest context, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței vine cu unele recomandări privind contractarea serviciilor turistice:

- agențiile de turism sînt obligate să includă în oferta lor un set strict stabilit de informații precontractuale, puse la dispoziția consumatorilor, inclusiv: itinerariul, mijloacele de transport, tipul unităților de cazare și categoriile de clasificare ale acestora, servicii de masă oferite, preț și altele.

- consumatorul, la procurarea pachetului turistic cu rezervare timpurie, încheie și primește un exemplar al Contractului de servicii turistice și la achitare, urmează să i se elibereze bonul fiscal pentru fiecare plată efectuată (fie în rate, fie integral).

- agențiile de turism obligatoriu înmînează consumatorului, anterior plecării în sejur, voucherul turistic, inclusiv autohton, asigurarea medicală, biletele de transport, vizele și altă informație utilă (ghid, transfer, excursii etc.).

Consumatorul are dreptul să beneficieze de toate serviciile turistice, menționate în Contractul de servicii turistice și voucherul turistic, prestate calitativ și în condițiile stabilite.  

Atenție!  În caz dacă pe parcursul sejurului nu sunteți satisfăcut de careva servicii (hotelul nu are dotările menționate, camera este murdară sau neîngrijită, mîncarea nu corespunde regimului anunțat sau nu au fost oferite excursiile opționale plătite etc), anunțați Agenția de Turism contractată.

SOLICITAȚI variante alternative sau restituirea contravalorii serviciilor necalitative, în baza următoarelor acțiuni întreprinse la fața locului:

  • păstrați orice document în scris sau primit pe e-mail în care sunt cuprinse informațiile legate de pachetul de servicii procurat de la agenția de turism.
  • faceți fotografii ale camerei de hotel și ale împrejurimilor acestuia pentru a putea dovedi neconformitățile.
  • faceți imediat o reclamație în scris la recepția hotelului.
  • anunțați imediat agenția de turism care este obligată să ofere variante alternative sau să ramburseze o parte din prețul plătit, sau să plătească despăgubiri pentru serviciile neprestate.

Dragi consumatori, fiți precauți atunci când semnați contractele pentru destinațiile de vacanță. În cazul unei prestări neconforme a serviciilor, nu ezitați să depuneți o reclamație în cadrul agenției de turism vizate pentru a primi despăgubiri. Dacă agentul economic nu a remediat problema,  ne găsiți pe adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, la TELEFONUL CONSUMATORULUI  022 74 14 64 sau accesând pagina noastră de facebook.

 

 

 

 

 

 

Comentarii Adaugă comentariu
Nume, Prenume *:
E-mail:
Comentariu * caractere rămase
 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  7 Sfaturi utile pentru consumatori » Sfaturi privind rezervările timpurii pentru vacanțe
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1694046 |  ieri: 730 |  azi: 9 |  online: 9   actualizat la: 24.09.2018
Creat de Brand.md